فقط برای نوجوانان علاقه مند به IT
مکانی برای نوجوانان خاص
 
 
یک شنبه 12 تير 1390برچسب:گوشی N9 , نوکیا , NOKIA, گوشی جدید , معرفی گوشی, :: 14:44 ::  نويسنده : Hamid Reza

 نوكيا N9 برای ثبت تصویر، سریع‌ترین دوربین را دارد

گفت‌وگو با مدير محصولات نوكيا
 
پنجشنبه ۲ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۰۱
 
 وقتی می‌خواهید از سوژه‌ای عکس یا فیلم بگیرید، نوکیا N9 فورا به دنبال سوژه می‌گردد و فوکوس را تنظیم می‌کند.
 
نوكيا  N9 برای ثبت تصویر، سریع‌ترین دوربین را دارد


نوکیا N9 با دوربین ۸ مگاپیکسل، لنز کارل‌زایس و فوکوس اتوماتیک، به بهترین سخت‌افزارها برای ثبت باکیفیت‌ترین تصاویر و ویدئوها مجهز است.

بلاگ نوکیا با مدیر محصولات نوکیا، جِنز ویلکس مصاحبه‌ای در مورد قابلیت‌های N9 انجام داده است.
برای آشنایی بیشتر با دوربین N9 این مصاحبه را بخوانید:


• ما می‌دانیم که نوکیا N9 دوربین ۸ مگاپیکسل دارد. اما چه چیز باعث برتری آن نسبت به دیگر دوربین‌های ۸ مگاپیکسل موجود در بازار می‌شود؟
نوکیا N9 به اپتیک کارل‌زایس مجهز است و این برچسبی نیست که به هر گوشی زده باشیم. 
هنگامی که ما این دوربین را خلق و نرم‌افزارش را تکمیل کردیم، تصاویر آزمایشی را به شرکت کارل‌زایس فرستادیم. هنگامی که کیفیت تصاویر تایید شد، ما می‌توانیم از نام آنها استفاده کنیم. 
آنها واقعا از نتایج دوربین راضی بودند.

• ما دیدیم که نوکیا کلید سخت‌افزاری کنار گوشی که معمولا برای ثبت تصویر استفاده می‌شد را حذف کرده است. حالا چطور می‌توان تصویری را ثبت کرد؟
وقتی کسی دوربین را فعال می‌کند، کلید دوربین روی صفحه‌نمایش است.
این همانی است که کلید نرم‌افزاری نامیده می‌شود.

• فوکوس چگونه عمل می‌کند؟ معمولا یک فشار کم کلید سخت‌افزاری این کار را انجام می‌داد. 
نوکیا N9 فوکوس کامل پیوسته دارد.
وقتی می‌خواهید از سوژه‌ای عکس یا فیلم بگیرید، نوکیا N9 فورا به دنبال سوژه می‌گردد و فوکوس را تنظیم می‌کند. وقتی سوژه در فوکوس بود، کادر روی صفحه‌نمایش آبی می‌شود و به شما امکان می‌دهد تا تصویر را ثبت یا ضبط کنید.
همچنین با یک ضربه کوچک روی جای مشخصی در صفحه‌نمایش می‌توانید فوکوس دوربین را روی آن نقطه متمرکز کنید.


جِنز ویلکس در مورد سرعت دوربین این چنین ادامه داد:
وقتی کلید دوربین روی صفحه‌نمایش را فشار می‌‌دهید، تصویر فورا ثبت می‌شود. دوربین N9 برای ثبت تصویر، سریع‌ترین دوربین در بازار است.
برای ثبت یک تصویر یک سری مراحل باید پشت سر گذاشته شود: دوربین روشن شود، منظره‌یاب آماده شود، روی سوژه فوکوس ‌شود و تصویر ثبت ‌شود. در نوکیا N9، همه این عملیات در ۲.۶ ثانیه رخ می‌دهد؛ خیلی بیشتر از سایر رقبا. این روند در HD۷ اچ‌تی‌سی ۸.۳ ثانیه ، در Galaxy ۵ سامسونگ ۵.۸ ثانیه و در iPhone ۴ اپل ۳ ثانیه طول می‌کشد.
ما مطمئن هستیم که تجربه این دوربین بسیار سریع و راحت است. 

 
با تبادل لینک بازدید وبسایت خود را افزایش دهید با نظرات خود به بهبود سایت کمک کنید فقط 1 دقیقه! طول میکشد مکانی برای نوجوانان خاص تک عشق


جمعه 27 خرداد 1390برچسب:, :: 19:26 ::  نويسنده : Hamid Reza

 

tgoteznuvk66hw44ongt.jpg

با تبادل لینک بازدید وبسایت خود را افزایش دهید با نظرات خود به بهبود سایت کمک کنید فقط 1 دقیقه! طول میکشد مکانی برای نوجوانان خاص تک عشق


چهار شنبه 18 خرداد 1390برچسب:, :: 14:41 ::  نويسنده : Hamid Reza

افشای این اطلاعات از سوی هکر‌ها می‌تواند امنیت ملی آمریکا را به مخاطره بیندازد و این‌‌ همان مساله‌ای است که موجب نگرانی جدی کاخ سفید شده است.

 
سرقت اطلاعات محرمانه نظامی کاخ سفید

به دنبال حمله هکری گسترده و بی‌سابقه به شرکت لاکهید مارتین، ده‌ها نهاد و موسسه دولتی و خصوصی در این کشور برای کمک به این شرکت بسیج شدند. 

 لاکهید مارتین یکی از بزرگ‌ترین پیمانکاران پنتاگون و ارتش آمریکا به شمار رفته و از بسیاری از اسرار نظامی آن مطلع است. 

از جمله این اطلاعات می‌توان به اسرار مربوط به هواپیماهای جنگنده اف -۲۲ و اطلاعات برخی زیردریایی‌های جدید اشاره کرد. 

افشای این اطلاعات از سوی هکر‌ها می‌تواند امنیت ملی آمریکا را به مخاطره بیندازد و این‌‌ همان مساله‌ای است که موجب نگرانی جدی کاخ سفید شده است. 

وزارت امنیت داخلی امریکا با صدور اطلاعیه‌ای عنوان کرده که از تاثیرات مخرب این حمله هکری آگاه است و با همکاری وزارت دفاع تلاش می‌کند شدت و وسعت آن و اطلاعات سرقت شده را تجزیه و تحلیل کند تا از خسارات بیشتر جلوگیری کند. 

این وزارتخانه همچنین توصیه‌هایی به منظور جلوگیری از وقوع خطرات بیشتر ارائه کرده است. 

سخنگوی وزارت دفاع امریکا هم با هدف کاهش تاثیرات روانی این حمله گفته است: تاثیر این حمله بر روی ارتش آمریکا حداقلی است و ما انتظار هیچ تاثیر منفی نداریم. 

این در حالی است که کار‌شناسان مستقل پیامدهای این نفوذ هکری را بر روی نظام دفاعی امریکا فاجعه بار دانسته‌اند. 

این حمله تا بدان حد مهم بوده که حتی اوباما رییس جمهور آمریکا نیز شخصاً در مساله دخالت کرده و ضمن دریافت گزارشی در مورد آن دستوراتی را برای پیگیری مساله صادر کرده است. 

در همین حال مدیران لاکهید مارتین از تصمیم خود برای افزایش کامل نظام امنیتی شبکه رایانه‌ای خود خبر داده‌اند.
با تبادل لینک بازدید وبسایت خود را افزایش دهید با نظرات خود به بهبود سایت کمک کنید فقط 1 دقیقه! طول میکشد مکانی برای نوجوانان خاص تک عشق


چهار شنبه 18 خرداد 1390برچسب:, :: 14:40 ::  نويسنده : Hamid Reza

 

 
 انتشار یک خبر دروغ در شبکه تلویزیونی PBS هکرها را خشمگین کرد.
 
توپاک شکور
توپاک شکور

انتشار یک گزارش غیرواقعی از سایت ویکی‌لیکس در شبکه تلویزیونی PBS آمریکا، باعث خشم یک گروه هکری شد و آنها هم در مقابل این شبکه را هک کردند! 

 در این گزارش ادعا شده بود که توپاک شکور، خواننده مشهور موسیقی رپ در قید حیات بوده و کاملاً سالم است. 

این در حالی است که این خواننده سیاه‌پوست در سال ۱۹۹۶ و در حالی که فقط ۲۵ سال از عمرش گذشته بود، به ضرب گلوله افرادی ناشناس در لاس‌وگاس کشته شد. 

این گروه هکری که خود را لولز بوت نامیده است با حمله به سرورهای PBS، برخی اطلاعات محرمانه این شبکه تلویزیونی را افشا کرده است. 

به دنبال این واقعه، PBS خبر مزبور را حذف کرد ولی لینک ذخیره‌شده آن در توییتر لولز بوت قابل مشاهده است. 

این خبر جنجالی در فیلم «رازهای ویکی‌لیکس» که یک مستند یک ساعته است مطرح شده بود. 

شبکه PBS این فیلم را روز سه‌شنبه به نمایش گذاشت. 

بر اساس این گزارش هویت گروه لولز بوت و کسانی که پشت پرده این عملیات نفوذ قرار دارند، مشخص نیست. 

با این حال این گروه اعلام کرده که با گروه هکری آنونیموس (Anonymous) که مدافع گردش آزاد اطلاعات در اینترنت و حامی ویکی‌لیکس است، ارتباطی ندارد.

با تبادل لینک بازدید وبسایت خود را افزایش دهید با نظرات خود به بهبود سایت کمک کنید فقط 1 دقیقه! طول میکشد مکانی برای نوجوانان خاص تک عشق


چهار شنبه 18 خرداد 1390برچسب:سونی , هک , هک سونی , فنارفتن سونی, :: 14:37 ::  نويسنده : Hamid Reza

 سوني روز دوشنبه اعلام كرد كه در تازه‌ترين حمله هكرها به تاسيسات آنلاين اين شركت، يك وب‌سايت فرعي سوني در اروپا هك شد.

 
هک سونی در اروپا

به گفته سخنگوي سوني در توكيو، هيچ اطلاعات محرمانه‌اي به سرقت نرفته يا در اينترنت منتشر نشده است.


وي خاطر نشان كرد: هكرها به اين وب‌سايت رخنه كرده‌اند اما اطلاعاتي كه توسط هكرها كپي شده همان اطلاعاتي است كه در وب سايت كمپاني در دسترس همه هست.


حملات گسترده هكرها به تاسيسات آنلاين سوني از اواسط ماه آوريل شروع شده و باعث ضرر چند ميليارد دلاري اين شركت و كاهش ۲ درصدي ارزش سهامش شده است.
با تبادل لینک بازدید وبسایت خود را افزایش دهید با نظرات خود به بهبود سایت کمک کنید فقط 1 دقیقه! طول میکشد مکانی برای نوجوانان خاص تک عشق


چهار شنبه 18 خرداد 1390برچسب:, :: 14:24 ::  نويسنده : Hamid Reza

  پس از تحلیل فراوانی تعداد تهدیدات آی تی طی سه ماهه اول ۲۰۱۱، متخصصان آزمایشگاه کسپرسکی گرایش‌های مهمی را کشف کردند.

 
تکامل تهدیدهای IT در سه ماهه نخست ۲۰۱۱



 روابط عمومی کسپرسکی در ایران، رشد ناگهانی اخیر تعداد پلتفرم‌های موبایل مجهز به آندروئید، از دید تبهکاران سایبر دور نمانده است. 

براساس تعداد امضاهای بدافزاری جدیدی که طی این مدت کشف شدند، کارشناسان کسپرسکی قویا معتقدند که حجم کلی بدافزارهای موبایل در سال ۲۰۱۱ نسبت به سال ۲۰۱۰ دست کم دوبرابر خواهد شد. تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

این رشد به علت ظهور شیوه‌های نوین آلوده سازی رایانه‌های کاربران، شدیدتر نیز خواهد شد. 

برای نمونه، بیش از ۵۰ نرم‌افزار خطرناک سیستم عامل آندروئید در این سه ماه یافته شدند که توسط تبهکاران سایبر نوشته و از طریق فروشگاه آندروئید پخش شده بودند. 

این برنامه‌های خطرناک بسته‌بندی‌هایی دوباره از نرم‌افزارهای قانونی همراه با کامپوننت‌های تروجانی است که به پکیج افزوده شده‌اند.

متخصصان کسپرسکی پیش‌بینی می‌کنند تعداد برنامه‌های مضر توکار، توزیع شده از طریق فروشگاه های آنلاین در آینده بیشتر هم خواهد شد. 

دو عامل این فرضیه را تایید می‌کند. نخست، این که ساختن یک اکانت developer ارزان است و مثلا برای آندروئید مارکت ۲۵ دلار است. دوم بررسی کد برنامه‌های اخیرا منتشر شده بسیار دشوار است و خودکارسازی این کار نیز دشوار است.

این وضعیت درباره تهدیدهای موبایلی با توجه به این واقعیت که اسمارت فون‌های شخصی به طور روزافزونی برای ذخیره و ارسال اطلاعات شرکتی استفاده می‌شوند، پیچیده‌تر هم می‌شود.

در حالی که کارمندان شرکت اغلب اهمیت محافظت از داده های ذخیره شده در اینچنین دستگاه‌هایی را درک نمی‌کنند. 

این موضوع که اسمارت فون‌ها در آینده نزدیک به طور گسترده تبدیل به کیف پول‌های موبایل خواهند شد، اهمیت محصولات مربوط به امنیت موبایلی را مضاعف می‌کند. 

تعداد رو به افزایش حملات به سازمان‌های مختلف دیگر گرایش اصلی در سه ماهه اول ۲۰۱۱ بود.

علاوه بر حملات متداول DDos که برای مدتی نامشخص دسترسی به سرورهای سازمان را مسدود می‌کند، بسیاری از حملات هم متمرکز بر به دست آوردن دسترسی غیرمجاز به چنین سرورهایی به منظور سرقت اطلاعات بودند.

تمام نشانه‌ها حاکی از این است که بعضی تبهکاران سایبر حرفه‌ای از آلوده سازی انبوه رایانه‌های خانگی به هک کردن سازمان بزرگ روی آورده‌اند.

البته این کار طبیعتا خطر بیشتری برای مهاجمان به همراه دارد. گرچه مزایای بالقوه اهداف حملات بیشتر است و در این حوزه از بازار سیاه رقبای کمتری نیز وجود دارند.

در سه ماهه نخست شاهد موجی از حملات به اصطلاح اعتراضی نیز توسط تبهکاران سایبر، بیشتر به منظور صدمه زدن به شهرت شرکت‌ها و نه کسب منافع، بودیم. 

یک نمونه قابل اشاره از این حملات هک کردن HBGary یک شرکت آمریکایی فعال در حوزه امنیت IT بود. پس از دست یافتن به اطلاعات حساس متعلق به شرکت هکرها آنها را در معرض عموم قرار دادند. 

البته این روزها چنین کارهایی استثنا محسوب می‌شوند و معمولا تبهکاران سایبر اطلاعات را به منظور فروش یا اخاذی در مقابل عدم نشر آنها، سرقت می‌کنند.

در پایان سه ماهه اول، گونه جدیدی از باج‌افزار (ransomware) خطرناک GpCode مشاهده شد. 

این تروجان داده‌های رایانه‌های آلوده را به رمز می‌کند و سپس از صاحب آنها تقاضای باج می‌کند. 

برخلاف گونه‌های پیشین که فایل‌های رمز شده را پاک می‌کرد، نسخه‌های جدید GpCode روی فایل‌ها را با داده‌های رمز شده جدیدی بازنویسی می‌کنند و بدین ترتیب بازیابی داده‌های قبلی را عملا ناممکن می‌سازند. 

نکته جالب توجه اینکه تبهکاران سایبر فقط کاربران اروپا و جمهوری‌های شوروی سابق را مورد حمله قرار دادند. در حالی که این حمله فقط چند ساعت دوام داشت. 

این مقدار احتیاط از جانب نویسنده تروجان نشان می‌دهد که هدف آلوده سازی انبوه نبوده؛ که بی‌شک توجه سازمان‌های مجری قانون را به خود جلب می‌کرد. 

به نظر می‌رسد حملات آتی تروجان کد کننده نیز با اهداف محتاطانه‌تری خواهد بود.

دیگر گرایشی که مستقیما بر امنیت IT اثر می‌گذارد، همچنان افزایش محبوبیت شبکه‌های اجتماعی، وبلاگ‌ها، تورنت‌ها، یوتیوب و توئیتر است که به طور روزافزونی افق دنیای دیجیتال را متحول می‌کنند. 

این سرویس‌ها تبادل ساده و فوری داده را بین کاربران واقع در هر گوشه از دنیا، تسهیل کرده‌اند. 

غالبا تصور می‌شود داده‌های منتشر شده در وبلاگ کاربران به همان اندازه خروجی‌های رسانه‌های رسمی معتبر و قابل اعتماد هستند. 

محبوبیت این منابع تا کنون توجه تبهکاران سایبر را جلب کرده است. 

در آینده، تعداد حملاتی که بر بستر و از طریق این سرویس‌ها 
انجام ‌می‌شوند نیز افزایش خواهند یافت.
با تبادل لینک بازدید وبسایت خود را افزایش دهید با نظرات خود به بهبود سایت کمک کنید فقط 1 دقیقه! طول میکشد مکانی برای نوجوانان خاص تک عشق


چهار شنبه 18 خرداد 1390برچسب:, :: 14:20 ::  نويسنده : Hamid Reza

 

 
ما به یک همکاری قدرتمند و استراتژیک فکر می‌کردیم. در نهایت و بعد از جلسات مشاوره طولانی با مدیران شرکت تصمیم آخر برای همکاری با Microsoft درست یک شب قبل و در روز دهم فوریه گرفته شد.
 
استفان الاپ، نخستين مدیرعامل خارجی نوكيا
استفان الاپ، نخستين مدیرعامل خارجی نوكيا

سال میلادی گذشته تا روزهای آخر برای بزرگ‌ترین و پرفروش‌ترین تولیدکننده گوشی‌های موبایل جهان پر از اتفاقات مختلف بود.
با این همه گویا سال ۲۰۱۰ روزهاي موفقیت مدیرعامل کانادایی Nokia بود.

«استفان الاپ» در این سال به عنوان اولین مدیرعامل خارجی این شرکت توانست توجه همه را به موفقیت‌هایش در Nokia جلب کند که مهم‌ترین آنها امضای قرارداد میلیارد دلاری با Microsoft برای به‌کارگیری سیستم‌عامل Windows Phone در موبایل‌های هوشمند شرکتش بود.
او در اولین روزهای ماه آوریل برای یک مراسم خصوصی به دانشگاه مک مستر در همیلتون و البته در نزدیکی شهر محل تولدش آمده بود.
در حاشیه این مراسم خصوصی خبرنگاری مجله Financial Post با او درباره اتفاقات اخیر در صنعت تلفن همراه، شرکت Nokia، شراکت این شرکت با Microsoft و نحوه رقابت با آندروید شرکت Google و iPhone شرکت Apple به گفت‌وگو نشسته است که آن را در پایین می‌خوانیم:


بگذارید با این سوال شروع کنیم که چرا شما امروز در دانشگاه مک مستر هستید؟
به این ترتیب مهندسان جوان و تازه کار آگاهی بهتری از نقش خود در جامعه و صنعت مرتبط با رشته تحصیلی‌شان پیدا می‌کنند. من امروز درباره مسیر رشد خودم از دانشگاه مک مستر تا Nokia برای آنها صحبت کردم.

حدود شش ماه از زمانی که شما در Nokia مشغول به کار شده‌اید، می‌گذرد. فکر می‌کنم بزرگ‌ترین سوال این است که اوضاع چطور پیش می‌رود و شما در این مدت چه تجاربی در این شرکت به‌دست آورده‌اید؟
من در این مدت با همراهی همکارانم در Nokia به ارزیابی دقیق جایگاه این شرکت و محصولاتش در جهان و تاثیر آن در تغییر محیط زیست اطرافمان پرداخته‌ام. صنعت موبایل با سرعت زیادی در حال تغییر است و بر این اساس ما توانسته‌ایم تصمیمات استراتژیکی برای آینده Nokia در این صنعت بگیریم. یکی از این تصمیمات خبر جنجالی یازدهم فوریه و آغاز همکاری ما با Microsoft بود و حالا ما در حال اجرای برنامه‌هایمان و البته دست و پنجه نرم کردن با مشکلات و موانع پیش رو هستیم. ارزیابی من این است که ما با چالش‌هایی برای تغییر شرایط محیط زیست هستیم، اما در حال برداشتن قدم‌هایی به سمت جلو هستیم.

Nokia شرکتی با تاریخچه غنی و بخش فعال تحقیق و توسعه است. شما در این جایگاه 
 
 یکی از عباراتی که من معمولا برای زندگی در Nokia استفاده می‌کنم این است: «چشم‌اندازی از چیزهای خوب» 
 
صرفنظر از بعضی مشکلات، قدرت‌هایی را هم در اختیار دارید. در این میان چه چیزی در این شرکت شما را هیجان‌زده می‌کند؟
یکی از عباراتی که من معمولا برای زندگی در Nokia استفاده می‌کنم این است: «چشم‌اندازی از چیزهای خوب». به عبارت دیگر نمونه‌های قابل توجه از اتفاقات مثبت مانند مهندسی، نوآوری، سهم ما در بازارهای در حال توسعه و روند توزیع و پشتیبانی شرکت وجود دارد که توجه من را به خودشان جلب می‌کنند و نشان‌دهنده قدرت Nokia هستند. بنابراین وقتی ما درباره آینده و استراتژی‌مان حرف می‌زنیم، به وضوح به این واقعیت وابسته‌ایم که ما توانایی بسیار خوبی برای نوآوری در سخت‌افزار، نرم‌افزار و خدمات داریم. از طرفی ما وجوه تمایزی داریم که ما را در میان رقبای دیگر منحصر به فرد کرده است.

متن Burning Platform شما توجه افراد بسیاری در سرتاسر دنیا را به خودش جلب کرد. این یادداشت دقیقا درباره چه بود؟
Burning Platform در واقع یک ارزیابی دقیق درباره فرصت‌های از دست رفته و شناسایی استراتژی‌های چالشی پیش رو در بزرگ‌ترین تولیدکننده موبایل جهان بود. من آن را تنها دو هفته بعد از ورودم به Nokia نوشتم و فکر نمی‌کردم که اینقدر مورد توجه قرار بگیرد. این برای خود من هم یک تجربه یادگیری و آموزشی بود.

کمی درباره همکاری با Microsoft بگویید. شما در گذشته با این غول نرم‌افزاری کار کرده‌اید. به ما بگویید چطور به فکر این همکاری افتادید و سرانجام به این نتیجه رسیدید که راه آینده Nokia از اینجا می‌گذرد؟
خب این در واقع یک راه دیگر بود و اینطور نبود که بگوییم: «این راه ماست؛ برویم صحبت کنیم». ما سه گزینه در اختیار داشتیم و Microsoft یکی از آنها بود. بنابراین اولین مذاکره ما با استیو بالمر انجام شد. ما به یک همکاری قدرتمند و استراتژیک فکر می‌کردیم. در نهایت و بعد از جلسات مشاوره طولانی با مدیران شرکت تصمیم آخر برای همکاری با Microsoft درست یک شب قبل و در روز دهم فوریه گرفته شد.
آندروید Google قطعا یکی از دو گزینه دیگر بود. اما آیا همکاری با RIM هرگز در این گزینه‌ها بوده است؟ 
ما تشخیص دادیم که هر استراتژی دیگری علاوه بر سخت‌افزار و نرم‌افزار ویژه، نیاز به چیزی دارد که ما به آن اکوسیستم می‌گوییم. این اکوسیستم شامل خدماتی از اینترنت، برنامه‌های کاربردی و... است و اضافه شدن هرکدام از اینها به دستگاه شما یک تجربه بزرگ را بوجود می‌آورد. ارزیابی ما نشان داد که 
 
 اگرچه در شمال آمریکا رشد درآمد و تکنولوژی به گونه‌ای است که افراد منتظر ورود iPhone جدید هستند، اما در بسیاری نقاط دیگر دنیا مردم درآمد کافی برای خرید یک گوشی iPhone ندارند. 
 
تنها دو اکوسیستم بزرگ وجود دارد؛ یکی از آنها Apple است که توسط خود این شرکت تولید، اجرا و کنترل می‌شود و منحصرا برای خود آنها و کاربرانشان است و دیگری آندروید است. به این ترتیب ما شروع به ارزیابی آینده همکاری با شرکای مختلف کردیم و به این نتیجه رسیدیم که Microsoft گزینه‌های مورد نیاز ما را برای رشد در این صنعت دارد.

شما هیچ پیش‌بینی‌اي درباره زمان ارائه اولین گوشی مبتنی بر سیستم‌عامل Windows Phone 7 در بازار ندارید؟
من ارزیابی‌های خاصی برای خودم دارم، اما همچنان آنها را به صورت عمومی اعلام نمی‌کنم. تنها چیزی که در این مورد می‌توانیم بگوییم آن است که این محصول در سطح گسترده در سال ۲۰۱۲ به سرتاسر دنیا صادر می‌شود، اما تلاش ما این است که اولین دستگاه در سال ۲۰۱۱ رونمایی شود.

نظرتان برای شایعاتی درباره مبلغ یک میلیارد دلاری قرارداد با Microsoft چیست؟
یک بار دیگر جملاتم را که روی استیج و در زمان اعلام این همکاری گفتم تکرار می‌کنم؛ ارزش این قرارداد میلیاردی بوده است نه میلیون دلاری.

آیا همکاری با Microsoft شرکت شما را از تولید گوشی‌های مبتنی بر آندروید بازمی‌دارد؟
ما دقیقا مشخص نکرده‌ایم که این قرارداد ما را از چه کارهایی باز می‌دارد و از چه کارهایی باز نمی‌دارد، اما این کاملا مشخص است که ما وارد یک رابطه منحصر به فرد شده‌ایم و کاملا بر Windows Phone تمرکز کرده‌ایم.

Nokia در عرصه جهانی چطور است؟ آیا شما برنامه‌ای برای رقابت با Apple دارید؟
آندروید و Apple به وضوح رقبای اصلی ما هستند. اما وقتی شما به دنیا از یک عینک جهانی نگاه می‌کنید، تمایل زیادی به استفاده از گوشی‌های موبایل برای توسعه ارتباطات وجود دارد و افراد زیادی وجود دارند که می‌خواهند اولین تجربه دیجیتال‌شان را داشته باشند. افراد زیادی هستند که شاید حساب بانکی ندارند، اما می‌خواهند یک گوشی موبایل ارزان قیمت بخرند و با دنیا مرتبط بشوند. اگرچه در شمال آمریکا رشد درآمد و تکنولوژی به گونه‌ای است که افراد منتظر ورود iPhone جدید هستند، اما در بسیاری نقاط دیگر دنیا مردم درآمد کافی برای خرید یک گوشی iPhone ندارند.

موفقیت در Nokia برای شما شبیه به چیست؟
به دست آوردن نتایج دلخواه در بالاترین درجه؛ مدیر عامل Nokia باید حتی به سهامداران جزء این شرکت هم فکر کند. من به دنبال ایجاد یک تیم آرمانی از افراد متخصص در سخت‌افزار و نرم‌افزار هستم تا بتوانیم محصولات موبایلی بزرگ دنیا را تولید کنیم. می‌خواهیم هر وقت هر کاربری به گوشی موبایل Nokia خود نگاه می‌کند، لذت روز اول استفاده از آن را حس کند.
با تبادل لینک بازدید وبسایت خود را افزایش دهید با نظرات خود به بهبود سایت کمک کنید فقط 1 دقیقه! طول میکشد مکانی برای نوجوانان خاص تک عشق


 

 
اسوس به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در فناوری، همواره توجه ویژه‌ای به ارائه محصولات دوست دار محیط زیست داشته است و تولیدات اخیر این شرکت آن را به یکی از برترین کمپانی‌های متعهد به حفظ محیط زیست در دنیا تبدیل کرده است.

به گزارش ورد آی تی ، در همین راستا این کمپانی در نمایشگاه CES ۲۰۱۱ جدیدترین صفحه نمایش خود با نام VW247-HF که یکی از سازگارترین محصولات با محیط زیست است را رونمایی کرد.
 

گفتنی است در ساخت این صفحه نمایش از هالوژن که جزو مواد مضر برای محیط زیست به شمار می آید استفاده نشده است.

این صفحه نمایش توانسته است به طور کامل شرایط بنیاد Greenpeace Electronics Survey را رعایت کند. لازم به ذکر است این بنیاد هر ساله سازگارترین محصولات با محیط‌زیست را اعلام می‌کند.

این بنیاد چهار شرط را برای محصولات سازگار با محیط زیست تعیین کرده است که عبارتند از، مواد شیمیایی استفاده شده در محصول، میزان انرژی مصرفی، طول عمر دستگاه و ویژگی‌های برجسته دیگر.گفتنی است صفحه نمایش یاد شده توانست در تمامی تست‌ها امتیازات بسیار بالایی کسب کند و با مجموع امتیاز ۷/۵به عنوان بهترین صفحه نمایش سازگار با محیط زیست در جهان شناخته شود.
با تبادل لینک بازدید وبسایت خود را افزایش دهید با نظرات خود به بهبود سایت کمک کنید فقط 1 دقیقه! طول میکشد مکانی برای نوجوانان خاص تک عشق


 

 
به مانند روزهای آغاز بکار سیستم عامل جدید اسمارت فونی گوگل ، آندروید ۱٫۶ که کم کم کمپانی های معروفی را برای ارائه اسمارت فون با این سیستم عامل ترغیب کرد این بار نوبت سیستم عامل نوپای Chrome OS گوگل است که کم کم طیفی از سازندگان را به سمت خود بکشاند.


به گزارش ورد آی تی به نقل از پی سی دی , کمپانی کره ای سامسونگ از جمله کمپانی های وفادار به گوگل است که همیشه با ارائه محصولات مبتنی با سیستم عامل های گوگل ، از تمامی حرکت های سیستم عاملی این کمپانی پشتیبانی کرده است.


این بارسامسونگ اولین نوت بوک خود را که مبتنی به سیستم عامل Chrome OS است به نام Alex را معرفی کرد.


این نوت بوک با طراحی جذاب و اسپورت خود راه را برای این سیستم عامل نوپا هموارتر خواهد کرد.


مشخصات سخت افزاری این نوت بوک عبارت است از:


۱- صفحه نمایش: ۱۰اینچ Super AMOLED با رزولوشن (۱۲۸۰ * ۸۰۰)


۲- پردازنده : پردازنده Intel® ۱٫۵GHz dual-core Atom N550


3- حافظه رم: رم DDR3 2GB


4- گرافیک: بیان نشده


۵- هارد: ۶۴GB SanDisk SSD


6- درایور: بیان نشده


۷- دوربین: بیان نشده


۸- وزن: بیان نشده


۹- امکانات جانبی: Qualcomm Gobi 2000 3G card, Bluetooth, WiFi, webcam, Synaptics touchpad


۱۰- قیمت: —-

متاسفانه سامسونگ مشخصات کاملی از این سیستم عامل را بیان نکرده است ولی باید منتظر ماند و دید سیستم عامل جدید گوگل چه حداقل مشخصات سخت افزاری را نیاز دارد و با شناختن حداقل ها آن وقت می توان گفت این نوت بوک با مشخصات سخت افزاری مناسبی ارائه شده است یا خیر!

متاسفانه قیمتی برای این محصول ارائه نشده است
با تبادل لینک بازدید وبسایت خود را افزایش دهید با نظرات خود به بهبود سایت کمک کنید فقط 1 دقیقه! طول میکشد مکانی برای نوجوانان خاص تک عشق


دو شنبه 9 خرداد 1390برچسب:, :: 12:7 ::  نويسنده : Hamid Reza

 

 
 نوریو اوگا، یکی از مدیران مهم و تاثیرگذار شرکت سونی که باعث موفقیت جهانی این شرکت شده بود روز گذشته در سن ۸۱ سالگی در توکیو درگذشت.


به گزارش ورد آی تی به نقل از آی دی جی ، وی در سال ۱۹۵۳ و در زمانی که تنها ۷ سال از شکل گیری سونی می گذشت به این شرکت پیوست و با توجه به دانش خود در زمینه موسیقی نقش مهمی در عرضه اولین محصولات این شرکت برای گوش کردن به موسیقی ایفا کرد.
وی در سال ۱۹۵۹ به همراه آکیو موریتا بنیانگذار شرکت سونی سفری کاری به آمریکا داشت و از آن به بعد بود که وی به طور تمام وقت در سونی مشغول به کار شد. در واقع علاقه این مرد به موسیقی بود که باعث شد شرکت سونی در زمینه تولیدات تجهیزات تخصصی و استودیویی موسیقی به برترین شرکت دنیا مبدل شود.
نوریو اوگا پدر واکمن هم محسوب می شود. وی در اواخر دهه ۷۰ ایده ساختن دستگاه کوچکی که گوش کردن به موسیقی را در حین راه رفتن و قدم زدن ممکن کند مطرح کرد. در نهایت او و مهندسان سونی با همکاری هم واکمن را معرفی کردند که تا دهه ۹۰ محبوبیت خود را کماکان حفظ کرد. اما مهم ترین اختراع وی و همکارانش سی دی بود که در سال ۱۹۸۰ اتفاق افتاد و به تدریج شیوه ضبط و پخش موسیقی را از آنالوگ به دیجیتال تغییر داد.
اولین دستگاه پخش سی دی شرکت سونی در اکتبر سال ۱۹۸۲ عرضه شد و اوگا یک سال بعد به ریاست سونی منصوب شد. در دوران ریاست او دستگاه های دیگری همچون مینی دیسک و Super Audio CD هم عرضه شد.

در اوایل دهه ۹۰ وی سونی را به سمت تولید کنسول های بازی هدایت کرد و پلی استیشن زیر نظر او طراحی و عرضه شد. اوگا بعد از نیم قرن کار و فعالیت موثر در سال ۲۰۰۳ بازنشسته شد.
با تبادل لینک بازدید وبسایت خود را افزایش دهید با نظرات خود به بهبود سایت کمک کنید فقط 1 دقیقه! طول میکشد مکانی برای نوجوانان خاص تک عشق


درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مکانی برای نوجوانان خاص و آدرس ir30.tk لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. باتشکر مدیریت وبسایت .





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 38
بازدید هفته : 57
بازدید ماه : 136
بازدید کل : 63760
تعداد مطالب : 41
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

* نام و نام خانوادگی :
آدرس وب سایت :
* آدرس ایمیل:
*ادرس سایت شما:
سن :
شهر :
تلفن همراه شما :
آدرس :
نحوه تماس با شما: تلفن: آدرس ایمیل
نحوه آشنایی شما با ما:
موضوع پیام:
*پیام:

فرم تماس از پارس تولز