جشنواره ملی فناوری !
 
فقط برای نوجوانان علاقه مند به IT
مکانی برای نوجوانان خاص
 
 
یک شنبه 8 خرداد 1390برچسب:, :: 11:14 ::  نويسنده : Hamid Reza

 

شرکت توسن ، برگزیده حوزه نرم‌افزار


نخستین جشنواره ملی فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور (یادواره شهید دکتر قندی) توسط وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات و با حضور رئیس جمهور برگزارگردید و شرکت توسن به عنوان شرکت برگزیده بخش نرم‌افزار جشنواره معرفی شد.

این جشنواره به مناسبت روز جهانی فناوری اطلاعات و ارتباطات، با حضور رئیس جمهور، مدیران ارشد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و مدیران شرکت‌های برتر حوزه ICT در سالن اجلاس سران برگزارگردید.

هیئت داوران در بخش نرم‌افزار، شرکت توسن را در کنار شرکت‌های شرکت داده‌پردازان دوران و توسعه ناجی به عنوان برترين شرکت‌های نرم‌افزاری اعلام نمود و تنديس ويژه جشنواره را به آنها اعطا نمود.

همچنین شرکت ارتباطات ماهواره‌ای سامان که از مجموعه شرکت‌های همکار گروه توسن می‌باشد نیز در حوزه ارائه خدمات ماهواره‌اي شایسته تقدیر شناخته شد.

در این مراسم، رئیس جمهور ضمن قدردانی از شرکت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور گفت: بشر برای رسیدن به کمال و تحقق آرمان‌هایش نیازمند شبکه‌های ارتباطی واطلاعاتی است،کسانی که در کار ارتباطات مشغول هستند باید بدانند که کارشان نباید تنها در راستای تجارت و سودآوری باشد. آنها باید بدانند که دستاوردهای ارتباطات برای بشریت بسیار بالا‌تر است. بشر باید در مسیر کمال به بالا‌ترین نقطه برسد و ارتباطات بستر تحقق این هدف است.

در این جشنواره حدود یکصد شرکت برتر حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور مورد ارزیابی قرار گرفتند و نيازمحوربودن دستاورد شرکت، مشتري‌مداري وخدمت به مردم از جمله معيارهاي در نظر گرفته شده براي تعیین برترين‌هاي فاوا بودند.
 

                            



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مکانی برای نوجوانان خاص و آدرس ir30.tk لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. باتشکر مدیریت وبسایت .





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 49
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 204
بازدید کل : 63828
تعداد مطالب : 41
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

* نام و نام خانوادگی :
آدرس وب سایت :
* آدرس ایمیل:
*ادرس سایت شما:
سن :
شهر :
تلفن همراه شما :
آدرس :
نحوه تماس با شما: تلفن: آدرس ایمیل
نحوه آشنایی شما با ما:
موضوع پیام:
*پیام:

فرم تماس از پارس تولز